maanantai 2. helmikuuta 2009

Listamania! 1: Lempikirjani

Nyt on aika aloittaa Listamania! Mukaan ilmoittautuneita on yli 20 eli enemmän kuin uskalsin edes kuvitella - kerta kaikkiaan hienoa! Huippua että innostuitte mukaan! Tuskin maltan odottaa kaikkia listaideoita... (Julkaisen huomenna aikataulun, jonka mukaan lista-aiheet voi toimittaa minulle.)

Ensimmäiseksi aiheeksi päätin valita yhden listaamistani esimerkeistä, hyvin perinteisen listojen aiheen: Lempikirjat. Lempikirjojen järjestykseen laittaminen on ainakin minulle vaikeaa, mutta nyt pitää yrittää. Voit valita itse, onko listasi Top 3, Top 5, Top 20 tai jotain muuta. Ja toki aihetta voi muokata - listan voi tehdä skräppäyskirjoista, lapsuuden ajan lemppareista, omasta hyllystä puuttuvista kirjoista, kunhan lista on kirjoista.

Sitten vaan listaamaan! Tyyli vapaa, tekniikka vapaa... Kun sivusi on valmis ja julkaiset kuvan blogissasi, poikkea laittamaan linkki kommentteihin.

PS. Tuosta mosaiikista ehkä huomaa, että harjoittelen käyttämään Photoshopista muutakin kuin rajausta ja Auto Smart Fixiä. Ja huomaa ehkä senkin, että tekemistä vielä riittää... Mosaiikin teossa tosin en käyttänyt Photaria vaan Mosaic Makeria, mutta tuo tekstin erottaminen toisesta kuvasta siihen päälle oli varsinainen oppimiskokemus :-)

---
Mosaiikki: 1. ayesha and favorite book, 2. My Favorite Books, 3. THE RED BALLOON. One of my all time favorite books as a child., 4. Untitled, 5. One of my favorite books, 6. Some of my favourite craft books, 7. 0701 scrapbooking books, 8. The Fortress of Books (what is your favorite book?), 9. My Favorite Book., 10. The Secret Lives of my Favorite Books, 11. My favorite book, 12. some of my favorite books

21 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haa, kerrankin eka!

Minun listani on top 5 minulle henkilökohtaisesti erilaisista syistä tärkeimmistä kirjoista.

Sandy kirjoitti...

Kirjoja, joita haluaisin lukea lapselleni.

Anonyymi kirjoitti...

Täällä minun listani, ehdinpäs tehdä ennen reissuani.

Anonyymi kirjoitti...

Täältä löytyy minun kirjojani!

-mari- kirjoitti...

Täällä on listattu oman kirjahyllyn eniten luettuja opuksia.

Anonyymi kirjoitti...

Mun lempi kirjat tai oikeastaan kyllä kirjailijat.

Anonyymi kirjoitti...

Mun listani täällä http://manssu.vuodatus.net/blog/1789418

Minna Enqvist kirjoitti...

Tässä minun kirja listaukseni

Anonyymi kirjoitti...

Kiva aihe! Olipas mukavaa vähän viikonloppunäperrellä :)

Anonyymi kirjoitti...

Mun listani muistuttaa ennemminkin röykkiötä :)

Anski kirjoitti...

Täältä löytyy minun sivuni! ^^

Anonyymi kirjoitti...

täällä mun!

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Minäpä en ole "virallisesti" ilmoittautunut, mutta oli niin innostava aihe, että lähdin mukaan!

Anonyymi kirjoitti...

Tässä!

Anonyymi kirjoitti...

En ole ilmoittautunut mutta kun en voinut sattuneesta syystä jättää väliinkään...

sannika kirjoitti...

Hmm, pitänee johdonmukaisuuden vuoksi laittaa linkki omaan sivuuni tänne.

Anonyymi kirjoitti...

6 kirjaa.

Anonyymi kirjoitti...

matti myöhänen
http://shys.wordpress.com/2009/02/19/listamania-1/

xing kirjoitti...

Minäkin mattimyöhäsenä. Aiheen olin jo päättänyt ennen Sandyn sivua :)

xing kirjoitti...

Ja tässä siis linkki
http://kynajasakset.blogspot.com/2009/02/listamanian-ensimmainen-sivu-kirjat.html

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin sain viimein sivuni esittelykuntoon