maanantai 16. helmikuuta 2009

Listamania! 2: Lempimukini

Listamanian ensimmäinen aihe oli perinteisistä perinteisin kirjalista, mutta toinen aihe onkin vähän harvinaisempi listattava. Sen keksi  Sandy. 

Tee lista lempimukeista (jotka löytyvät kotoa tai lähipiiristä jonkun muun kotoa). Voit laittaa vaikka kodin kaikki mukit järjestykseen, tai listata niistä esimerkiksi kolme tämän hetken suosikkia.

Kiitos kivasta aiheesta!

(Kunhan ehdin, teen suoran linkin Listamania-postauksiin tuohon oikeaan palstaan, niin osallistuessaan ei tarvitse kahlata muiden postausten seassa. Mutta nyt vielä toistaiseksi joutuu kahlaamaan.)

---

15 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ehdinkö ensimäisenä?!

-mari- kirjoitti...

Täältä löytyy minun mukilistani:)

Anonyymi kirjoitti...

mä kans!

Anonyymi kirjoitti...

Mukana:)

Anonyymi kirjoitti...

Mun mukit.

Anonyymi kirjoitti...

Mukilista on valmis :)

Anonyymi kirjoitti...

Neljä lempimukiani täällä.

Anonyymi kirjoitti...

Ei pitänyt, mutta...

Minna Enqvist kirjoitti...

http://emmonsivut.blogspot.com/2009/03/listamania-2.html tässä minun mukini. Yrityksestä huolimatta linkin siistiminen ei onnistu.

xing kirjoitti...

Tässä http://kynajasakset.blogspot.com/2009/03/listamanian-toinen-sivu-mukit.html

Anonyymi kirjoitti...

Mukit listattu

Anonyymi kirjoitti...

Myöhässä mukaan! Kiva aihe, minulla on selvät lempimukit mutta en varmaan olisi itse keksinyt skräpätä niitä.

Anonyymi kirjoitti...

täälläpä minä, vähän myöhässä tosin.

Anonyymi kirjoitti...

Parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan!

Anski kirjoitti...

Minun sivu löytyy nyt täältä. Läjässä parin muun kanssa. :)