perjantai 15. elokuuta 2008

Ovi-deco maailmalle maanantaina

Ovi-decoon ilmoittautui mukavasti 10 tekijää. Huippua! Laitan decon viikonloppuna lähetyskuntoon ja postitan alkuviikosta ensimmäiselle osallistujalle eli Alicelle.

Käyn päivittelemässä tähän merkintään, missä deco milloinkin kulkee. Täältä osallistujat voivat siis halutessaan käydä arvioimassa, koska deco mahtaa olla tulossa. Olisi kiva, jos jokainen ilmoittaisi minulle decon saapumisesta ja lähettämisestä sähköpostilla, niin tiedän missä se milloinkin matkaa. Samalla voin toimittaa myös seuraavan osoitteen. Melkein kaikki osoitteet minulla taitaa ollakin jo valmiiksi, kyselen puuttuvia tässä joskus.

Kansi: sannika
1. alice k. - 19.8.08
2. millam -  25.8.08
3. vikke * - 14.9.08
4. pia k - 18.9.08 - palautus erikseen
5. -mari- 26.9.08
6. kirsi - 3.10.08
7. Emmo 14.10.08
8. xing - 28.10.08
9. inkku - 4.11.08
10. nelsson 12.11.08
takaisin kotona 17.11.08

Decon palattua minulle skannaan kaikki sivut ja julkaisen täällä blogissani. Odotan jo ihan kärsimättömänä decon valmistumista vaikka en ole edes lähettänyt sitä vielä ;-)

Tekemisen iloa kaikille, luovia hetkiä decon parissa! Ja muutenkin toki :-)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

jahas, ensimmäinen sivu olisi sitten valmis. kaipailen seuraavan osoitetta, lähetin jo meiliäkin. Kiitos!

Anonyymi kirjoitti...

Deco saapui minulle eilen 25.8.

vikke* kirjoitti...

Tein kans oman sivuni valmiiksi. Pistän meiliä!!

Pia K kirjoitti...

Deco on nyt minulla, laitoin sähköpostia.

xing kirjoitti...

Deco saapui minulle tänään eli 28.10.