perjantai 17. syyskuuta 2010

Iloinen ja ylpeä

Voi että! Sinellin hääaiheisen skräppäyskisan finaalissa on yksi viimevuotinen (ja edelleen jatkava) kurssilaiseni! Aivan mahtavaa! (Olen täällä aika innoissani - vastapäätä työskentelevä mieheni ehdotti juuri, että voisin kirjoittaa vähän vähemmän äänekkäästi. Häiritsen kuulemma hänen puhelinkonferenssiaan näpyttelylläni! ;-)

Itseltäni kilpailu lipsahti ohi vaikka osallistumista suunnittelinkin, mutta olen oikeastaan nyt yhtä iloinen ja ylpeä kuin olisin omasta finaalipaikastani!

* * *
Ja toinen juttu - kiitokset Kuuttarelle Beautiful Blogger -tunnustuksesta ja Maikolle Cherry on Top Awardista. Ilahduin kovasti!

... mutta silti olen niin tylsä etten laita eteenpäin. Laittaisin tuolle kurssillani olevalle finalistille ehdottomasti, mutta hänellä ei ole blogia.

5 kommenttia:

Napsuliini kirjoitti...

Hei, mä huomasin saman asian! Kiva että hän sai sivun valmiiksi ja osallistuu kisaan. Sivu on kyllä tosi kaunis näin ruudunkin välityksellä vaikka on sen lähes valmiina livenä nähnytkin. =)

Pia K kirjoitti...

Ahaa! Ehkä sillä selittyy tutun näköinen otsikkotyyli ja kirjonta..? Vähän ihmettelinkin :)

Sini kirjoitti...

Miunkin silmään pisti tutunnäköinen otsikon toteutus ja kirjonta

Marika kirjoitti...

Niimpä ja mikä värisävy, mun suosikki! :)

xing kirjoitti...

Arvasin siis oikein. :D Minäkin kiinnitin huomion otsikkoon ja ajattelin, että se voisi olla joku kurssilainen. Sivu oli kaunis ja erottui väreillään