perjantai 13. helmikuuta 2009

Matkalla mummulaan

Inspiroidu-haasteena oli käyttää samaa kuvaa monta kertaa. Olin juuri ajatellut teettää kuvia, joten teetin tätä kuvaa saman tien useamman ja eri kokoja. Mutta en nyt tiedä - efekti toimii varmaan joskus, mutta itselleni jäi vähän sellainen keinotekoinen fiilis. Olen käyttänyt usein kuvasarjoja, joissa tapahtuma etenee, ja se taitaa olla enemmän minun tyyliseni juttu. 
Otsikko on taas leimattu ja leimat sitten peitetty Sticklesillä. Hain sellaista pakkasen huurretunnelmaa ja saavutinkin sen.  Se ei tosin tainnut olla kaikkien aikojen paras idea - otsikko on luonnossa lähes yhtä vaikea lukea kuin tässä. Kuviopaperit ovat Heidi Gracen. Samoin chipboard-kuviot, jotka olivat ihan väärän väriset - maalasin ne ja peitin kimalleliimalla. 

Pohjakartongissa voi tarkkasilmäinen nähdä vähän valkoista mustetta. En oikein muista miksi tulin leikkineeksi sen kanssa. Valokuvien reunat hioin hiekkapaperilla. Sivun koko 8,5 x 11 tuumaa.

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sivuhan on kiva, varsinkin tykkäsin kun olit käyttänyt samaa kuviopaperia tausta 'pilvessä' ja tekstissä.

Laura kirjoitti...

Tosi kiva sivu!!! tuo kuva on kyllä aivan ihana :). Hmm.. ehkä otsikkoon olisi auttanut se että olisit päällystänyt leimatut kirjaimet vaikka valkoisella kynällä ja sen päälle sitten kiille. Mutta minusta se näyttää kyllä hyvältä noinkin!! :)

Anski kirjoitti...

Tosi nätti! Ihanan talvinen tunnelma ja hirmu hieno sivu!

Anonyymi kirjoitti...

ihana pakkastunnelma! voi melkein aistia sen tunnelman mikä tuossa on ollut. :) mä tykkään myös otsikosta. ihan ku jäätä.

Veeruliiru kirjoitti...

Mun mielestä otsikko on just tosi hieno, kun ei ole ihan selkeimmästä päästä... Korostaa mahtavasti koko sivun tunnelmaa! Tää idea on niin skräpistämisen arvoinen! =) Ihana kuva ja varmasti mieluinen muisto myöhemmälle iälle...

xing kirjoitti...

Minusta tämä toimii, kivan talvinen tunnelma. Jos otsikkoa haluaisi korostaa enemmän, voisi sen päälle sipaista tummansinistä liituväriä. Se ei tartu otsikkoon vaan sen vierelle. Mutta hyvä otsikko on näinkin!

Luin juuri joltain amerikkalaiselta sivulta, miten addiktoivaa Stickles on (siellä oli lista, jossa avauduttiin siitä, että Stickelesiä on käytetty joka sivulla.. :). Jäin uteliaaksi, ja tässä sitä vihdoin bongasin.

Anonyymi kirjoitti...

Minä taas jotenkin tykkäsin siitä valkoisesta maalista taustakartongissa. Se henki pakkasta! Ja muutenkin kyllä sivu on otsikkoa myöten huuruisen oloinen kuten varmaan oli tarkoituskin.

sannika kirjoitti...

Kiitos kommenteista!

Laura, joo, kirjainleimojen rajaaminen kynällä olisi varmaan tuonut kirjaimiin sellaista tiettyä ryhtiä. Mutta nyt uudemman kerran sivua katsottuani olen onneksi sopeutunut kirjaimiin tällaisina :-)

Xing, minulla on vasta kolmea eri väriä Sticklesiä mutta olen kyllä vahvasti vaaravyöhykkeellä :-) Etenkin kun Stickesiä myydään kirjakaupoissakin, huomasin juuri tällä viikolla mutta en ostanut.

Anonyymi kirjoitti...

Tuo otsikko näyttää kyllä hyvältä!

Katselin laatikoitani ja multa noita Stickleseitä on kuutta väriä. Itse en kyllä niitä ihan kamalan paljon mielestäni käytä, mutta aina joskus jossain, etupäässä korteissa, mutta olen johonkin leiskaanikin joskus niitä laittanut.